Moje předsevzetí – hubnutí 1. část

Moje předsevzetí – hubnutí 1. část

Ti, kteří mě sledují delší dobu, určitě vědí, že jsem v minulých dvou letech měl časově náročnější práci (denně jsem najezdil přes 4 hodiny v autě a dalších 8-12 hodin jsem musel být venku na stavbě). Nebyl čas na pohyb, a jídlo taky nebylo nejzdravější. Většinou jen to, co jsem zvládnul koupit někde cestou.

Po roce v práci jsem se ze svých 92 kg projedl až ke 105 kg. Tenkrát jsem si řekl, že už to musím změnit, a udělal jsem hubnoucí výzvu, kterou jsem točil na YT a popisoval tady na blogu. To mi bohužel vydrželo měsíc a půl, kdy se mi povedlo dopracovat se aspoň na 98 kg. Práce bylo ale čím dál víc a já už to nezvládal, tak jsem byl opět donucen cvičení úplně omezit.

Po pár měsících, kdy jsem s prací konečně skončil, jsem zjistil, že nejen že mám všechny kila zpět, ale dokonce jsem se dopracoval na 110 kg, což bylo na mě fakt už moc.

V září jsem konečně měl více volného času, a tak jsem si zaplatil roční členství ve Fitness a začal na sobě opět pomalu pracovat.

V prosinci přišel můj bracha s nápadem, že bychom mohli udělat veřejnou výzvu (on měl ten samý problém jako já, kvůli práci nabral cca 15Kg). I když se mi moc nechtělo, tak jsem na to po chvíli přemlouvání kývnul. Domluvili jsme podmínky, odměny, nechali jsme se změřit na profi strojích a pustili se do toho.

Teda já se do toho pustil. 6 týdnů jsem poctivě točil videa a makal na sobě a můj brácha nenatočil ani ň. Když jsem viděl, že si i přesto, že mě k tomu přemlouval, ten čas sám nakonec neudělal, tak jsem o tom přestal točit (nebyl to můj nápad a v jednom nebylo nutné dál točit).

Přestože o tom nedělám dál videa, neznamená to, že bych to vzdal. Mým cílem stále je se letos pomalu vrátit k mé optimální váze, a to je okolo 90-92 kg.

Kdo mě sleduje na Instagramu, tak určitě vidí, že týdně chodím minimálně 3krát do fitness a k tomu střídám i různé jiné sporty.

Dnes, po dvou měsících od začátku bráchovy výzvy, jsem opět skočil na měření, abych viděl, jaké jsem prozatím udělal pokroky.

22.12.2017 Váha: 109,6 kg Tuk: 34,1 kg Svaly: 43,9 kg

26.2.2018 Váha: 107,1 kg Tuk: 30,8 kg Svaly 44,5 kg

Jak můžete vidět, tak nějaké výsledky tam jsou; za dva měsíce jsem teda měl jen 2,5 kg úbytek na váze, ale celkově jsem přišel o 3,3 kg tuku a nabral 0,6 kg svalové hmoty. Což docela ujde, když vezmu, že se jedná jen o cvičení (jídlem jsem se nijak neomezoval, i sladké jsem si dával).

Když to bude takhle pokračovat, tak jsem v červnu opět pod 100 Kg.

Plánuji trochu poupravit jídelníček a zkusit několikadenní půst, tak třeba se pod 100 kg dostanu i dříve, ale o tom zas budu psát v dalším článku.

JBrunato

JBrunato

Ital, který se snaží psát český blog. Low cost cestovatel, dobrodruh, začínající fotograf, sportovec, milovník nových technologií. Poslední dobou se zajímám hlavně o cestování, sociální sítě (hlavně instagram), stavbu a správu webu a o kryptoměny.